Sıkça Sorulan Sorular

07-08-2021 12:07

Neden üye olmalıyım?

Eğitkoop Sanal Market’e üye olduğunuzda, siparişinizin tamamlanması için sizden istenen iletişim bilgileri, teslimat adresi, fatura adresi gibi bilgileri her defasında yeniden yazmak zorunda kalmazsınız. Eğitkoop Sanal Market’ten daha önce oluşturduğunuz siparişlerinizi görebilir, bu siparişler üzerinden hızlıca yeni sipariş verebilirsiniz. Favori ürünler oluşturabilir ya da iptal edebilirsiniz.

Nasıl üye olabilirim?

Eğitkoop Sanal Market’e üye değilseniz,"Üye Ol"menüsünden e-posta adresinizi, şifrenizi ve cep telefonunuzu kaydederek üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Sonrasında açılan ekranda Üyelik Sözleşmesi’ni doldurarak üyelik işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl güncelleyebilirim?

Eğitkoop Sanal Market’e üye iseniz"Giriş Yap"menüsünden üyelik girişi yaptıktan sonra "Hesabım" menüsünden "Üyelik Bilgilerim"menüsüne girip üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Açılan üyelik formu ekranında e-postanızı, şifrenizi, kişisel ve iletişim bilgilerinizi değiştirebilir ya da güncelleyebilirsiniz.

 

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Eğitkoop Sanal Market "Giriş Yap" menüsünde Şifremi Unuttum alanına tıklayıp, açılan ekranda şifre hatırlatma için, Eğitkoop Sanal Market’e üye girişi yaparken kaydettiğiniz e-mail adresinizi ve güvenlik kodunu yazabilirsiniz. Şifreniz e-mail adresinize gönderilecektir.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

"Giriş Yap" menüsünden üyelik girişi yaptıktan sonra"Üyelik Bilgilerim"menüsünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Açılan üyelik formu ekranında e-postanızı, şifrenizi, kişisel ve iletişim bilgilerinizi değiştirebilir ya da güncelleyebilirsiniz.

Siparişim nasıl toplanıyor ve hazırlanıyor?

Siparişiniz Eğitkoop Sanal Market ekibi tarafından, Eğitkoop Sanal Market hizmetini verdiğimiz S.S Eğitimciler Tüketim Kooperatifi Ordu Şubesi mağazamızdan toplanmakta ve sipariş ettiğiniz ürünlere göre, ürünler ayrı ayrı poşetlenerek özenle hazırlanmaktadır.

Siparişimin teslimatı için teslimat/nakliye ücreti alıyor musunuz?

Eğitkoop Sanal Market’ten oluşturmuş olduğunuz siparişlerinizden yalnızca 0.25 TL (KDV DAHİL) poşet ücreti alınmaktadır.

Sipariş alt limit tutarı var mıdır?

Sipariş alt limit tutarı 100 TL’dir.

Nasıl sipariş oluşturabilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra ana sayfada yer alan reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün isim ya da markasını yazarak sipariş etmek istediğiniz ürünleri belirleyebilirsiniz.

Siparişimi nasıl tamamlayabilirim?

Ana sayfada yer alan reyonlar arasında gezinerek ya da sayfanın üstündeki arama alanına ürün isim ya da markasını yazarak sipariş etmek istediğiniz ürünleri belirleyebilirsiniz. Belirlediğiniz ürünleri sepetinize ekleyebilir, siparişinizi tamamlamaya geçmeden önce "Sepete Git" butonuyla sepetinizi görüntüleyebilirsiniz. Sepet sayfasında, sepetinizi silebilir, sepetinizdeki ürünleri silebilir, adet/kg. güncellemesi yapabilirsiniz. Teslimat adresi ve fatura bilgilerinizi girdikten sonra açılan ekranda teslimat günü ve saatinizi seçebilirsiniz. Ödeme ekranında ödeme seçenekleri arasından ödeme şeklinizi belirleyebilir, toplam sipariş tutarınızı görebilirsiniz. Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okuduğunuzu ve koşulları kabul ettiğinizi işaretleyerek siparişinizi sonlandırabilirsiniz. Sonrasında açılacak ekranda sipariş ettiğiniz ürünlerin listesini, ödeyeceğiniz tutarı, teslimat ve fatura bilgilerinizi görebilirsiniz. Bu ekran aynı zamanda Eğitkoop Sanal Market üyelik bilgilerinizde kayıtlı e-mail adresinize de mail olarak ulaştırılacaktır.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Oluşturduğunuz ve ödemesini online ya da kapıda ödeme olarak tamamladığınız siparişinizi Siparişlerimmenüsünden iade ve iptal işlemleri butonundan iptal edebilirsiniz.

Not: Siparişiniz için online ödeme yaptıysanız, bu tutar, siparişiniz onaylanana kadar banka tarafında açık provizyon olarak gözükmekte ve siparişinizin teslimatı ile satışa dönüşmektedir. Siparişinizin, tarafımızca onaylanmadan önce iptal edilmesi durumunda, açık provizyon tutarınız kartınızın bağlı olduğu banka tarafından üç veya beş iş günü içerisinde kartınızın limitine geri yansıtılmaktadır. Onaylanan ve faturası kesilen siparişlerin iptal edilmesi durumunda maksimum on iş günü içinde ödediğiniz tutar kartınıza iade edilecektir.

Siparişimi nasıl güncelleyebilirim?

Oluşturduğunuz ve ödemesini online ya da kapıda ödeme olarak tamamladığınız siparişinizi 0266 718 3037 yada 0539 552 6293 numaralarından bize ulaşarak güncelleyebilirsiniz.

Siparişimle ve/veya siparişimdeki ürünlerle ilgili belirtmek istediğim notlarım var, nasıl ekleyebilirim?

0266 718 3037 yada 0539 552 6293 numaralarından bize ulaşarak ilave etmek istediğiniz notlarınızı ekletebilirsiniz.

Tamamladığım siparişime nasıl ek yapabilirim?

Siparişinizi tamamladıktan sonra ilave yapmak için 0266 718 3037 yada 0539 552 6293 numaralarından iletişime geçerek ilavelerinizi yaptırabilirsiniz.

Oluşturduğum siparişteki ürün stokta yok ise nasıl yol izleniyor ?

Online işlem yapılmış siparişleriniz için stoğu tükenmiş ürünlerin fiyatı tarafınıza veriliyor. Siparişiniz kapıda ödeme ise toplam tutarınızdan eksik olan ürün fiyatı düşülüyor.

Meyve, sebze, şarküteri, et ürünlerinin taze ürünler arasından mı seçiliyor?

Meyve, sebze, şarküteri, et ürünleri siparişinizin hazırlandığı mağazamızda mevcut olan ürünler içerisinden en taze ürünler seçilerek hazırlanmaktadır.

Meyve, sebze, şarküteri, et ürünlerinin teslimatını nasıl yapıyorsunuz?

Meyve, sebze ürünleri siparişinizin hazırlandığı mağazada mevcut olan ürünler içerisinden en taze ürünler seçilerek hazırlanmakta, şarküteri ve et ürünleri ise siparişinizde belirttiğiniz isteğinize göre ilgili reyon görevlisi tarafından hazırlanarak, özel soğutmalı araçlar ile teslimatı sağlanmaktadır.

Favori ürünlerimi nasıl belirleyebilir ve güncelleyebilirim?

Eğitkoop Sanal Market’te alışveriş yaparken sık alışveriş yaptığınız ya da beğendiğiniz ürünleri ürün detayında yer alan Kalp ikonu ile Favori Ürünler listesine ekleyebilir, Favori Ürünlerim menüsünden favori ürünlerinizi görüntüleyebilir, siparişlerinizi seçtiğiniz favori ürünleriniz ile hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. Favori ürün listenizden çıkartmak istediğiniz ürünleri "Favorilerimden Çıkar" seçeneği ile çıkartabilirsiniz.

Tütün ürünleri ve alkollü içecekleri neden Eğitkoop Sanal Market'ten sipariş edemiyorum?

Tütün ürünleri ve alkollü içecekleri neden Eğitkoop Sanal Market'ten sipariş edemiyorum?

25.02.2011 tarihli 27857 mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren 6111 sayılı Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılması İle Sosyal Sigortalar Ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu Ve Diğer Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Hakkında Kanun 175 .maddesi ile; 3/1/2002 tarihli ve 4733 sayılı Tütün ve Alkol Piyasası Düzenleme Kurumu Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanunun 8 inci maddesinin beşinci fıkrasının (k) bendinde yapılan değişiklik nedeniyle ve 07.01.2011 tarihli ve 27808 sayili resmi gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren " Tütün Mamulleri ve Alkollü İçkilerin Satışına ve Sunumuna İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik"in 11. Maddesinin 1. Fikrasi’ na istinaden internetten alkol satışı yapılamamaktadır.

İlgili Kanun ve Yönetmelik linkleri için tıklayınız.

http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/02/20110225m1.htm

http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/01/20110107.htm

T.C. Tütün ve Alkol Düzenleme Kurumu’nun internet üzerinden tütün mamülü satışına ilişkin düzenlemesi gereği tütün mamülleri satışına son verilmiştir. T.C. Tütün Ve Alkol Piyasası Denetleme Kurumu’nun internet üzerinden tütün mamülü satışına ilişkin duyurusu aşağıdaki gibidir:

"T.C. Tütün Ve Alkol Piyasasi Denetleme Kurumu’nun Internet Üzerinden Tütün Mamulü Satışına İlişkin Duyurusu:

Bilindiği üzere 5727 sayılı Kanun ile değiştirilen 4207 sayılı Kanunun 3’üncü maddesinin "Tütün ürünleri; yetkili satıcı olan yerlerin dışında otomatik makinelerle, telefon, televizyon ve internet gibi elektronik ortamlarla satılamaz ve satış amacıyla kargo yoluyla taşınamaz." şeklinde düzenlenmiş bulunan onbirinci fıkrasında yer alan "yetkili olan yerlerin dışında" ibaresi 5917 sayılı Kanunun 47’nci maddesinin 11’inci fıkrası ile madde metninden çıkarılmış ve metin "Tütün ürünleri; otomatik makinelerle, telefon, televizyon ve internet gibi elektronik ortamlarla satılamaz ve satış amacıyla kargo yoluyla taşınamaz." haline dönüşmüş bulunmaktadır."

İlgili Kanun linkleri için tıklayınız.

http://www.tapdk.gov.tr/mevzuat/4207_sayili_kanun.doc

http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2009/07/20090710.htm

http://www.resmigazete.gov.tr/main.aspx?main=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2008/01/20080119.htm/20080119.htm

 

Siparişimin teslimatını nasıl yapıyorsunuz?

Eğitkoop Sanal Market’ten oluşturduğunuz siparişiniz, Eğitkoop Sanal Market ekibi tarafından hazırlandıktan sonra, seçmiş olduğunuz teslimat adresinize Eğitkoop Sanal Market araçları ile Eğitkoop Sanal Market ekibi tarafından teslim edilmektedir.

 

Teslimat grup saat aralıkları nedir?

Eğitkoop Sanal Market teslimat grup saat aralıkları aşağıdaki gibidir.

Pazar günü hariç haftanın 6 günü saat

12:00 – 17:00 arası

17:00 – 20:00 arası

Teslimat seçeneğimiz mevcuttur.

Oluşturduğum siparişimin teslimat grup saatini ve/veya teslimat gününü nasıl değiştirebilirim?

0266 718 30 37 yada 0539 552 62 93 numaralarından bize ulaşarak değiştirebilirsiniz.

Siparişin teslimatı sırasında evde yoksam nasıl bir işlem yapılıyor?

Eğitkoop Sanal Market üyelik bilgilerinizde bulunan irtibat telefonlarınızdan siparişiniz hakkında bilgi verilmektedir. Siparişinizin teslimatı ile ilgili bize 0266 718 30 37 yada 0539 552 62 93 numaralarındanulaşarak bilgi alabilirsiniz.


IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.